Thursday 28 February 2008

Ryanair przeprasza za swoją stronę internetową

Ryanair
Po tym jak w poniedziałek serwis internetowy linii Ryanair został ponownie uruchomiony, sprawiał pasażerom wiele niemiłych niespodzianek.

Przewoźnik w specjalnym komunikacie przeprosił pasażerów, którzy mieli problemy z wejściem na stronę i zarezerwowaniem biletów. Okazało się, że nowy system rezerwacji nie działa jeszcze w stu procentach prawidłowo. Sytuację skomplikował fakt, że stronę chciało odwiedzić wyjątkowo dużo klientów.
Jak mówią przedstawiciele Ryanaira problemy mogą potrwać jeszcze kilka dni, ale później z dnia na dzień ma być coraz lepiej. Prosząc pasażerów o cierpliwość podkreślają, że sytuacja jest tymczasowa i dotyczy największej w dziejach lotnictwa pasażerskiego zmiany systemu rezerwacji.    

Na podstawie cheapflights.co.uk

/PK/


Wiecej o Ryanair >>>

No comments: