Tuesday 26 August 2008

CSA obsługuje Luxaira na lotnisku w Pradze

Linie lotnicze4
Czeskie linie lotnicze- CSA, wygrały przetarg na obsługiwanie Luxaira w Pradze przez następne dwa lata. Luxaiara zaproponowało swoje loty z Pragi do Luksemburga od pierwszego sierpnia, sześć razy w tygodniu. Czeskie linie zapewnią Luxairowi wszystkie standardowe usługi, jak na przykład zajęcie się pasażerami, czy zajęcie się samolotową rampą.

Czeskie linie lotnicze świadczą usługi 24 innym liniom lotniczym z kursową usługą na praskim lotnisku, zajmując się 62% pasażerów oraz 65% samolotów obsługiwanych na tym lotnisku.
Klienci, którymi opiekują się linie, obejmują ich partnerów- członków zrzeszenia SkyTeam (Air France, KLM, Delta Air Lines, Alitalia, Korean Air, Aeroflot), a także inne linie, na przykład Lufthansę, Austrian Airlines, Swiss, Brussels Airlines, Malév, JAT, SAS, Finnair, DHL, oraz innych przewoźników z kursowymi i nie kursowymi usługami. Inni klienci Czeskich linii lotniczych, to operatorzy mniejszych samolotów, operatorzy specjalnych jednorazowych lotów, jak na przykład loty zagranicznych polityków, lub kursy samolotów o dużej pojemności cargo. 



Regularne loty z Pragi do Luksemburga zostały wprowadzone 1 sierpnia. Samoloty Luxair latają teraz ze stolicy Luksemburga do Pragi sześć razy w tygodniu, oprócz sobót.
Czasy lotu, to 1 godzina 15 minut. W ciągu tygodniu, samolot odlatuje z Luksemburga o 7:10, a w Pradze jest o 8:25, by potem wyruszyć do Luksemburga o 9:10 i być na miejscu o 10:25. W niedziele samolot startuje p 18:45 i ląduje o 20:00, by być z powrotem w Luksemburgu o 22:10. 



Stolicą Luksemburga jest Luksemburg. Jest to kraj banków, firm ubezpieczeniowych oraz międzynarodowych, a także turystyki. Stare miasto posiada wiele historycznych miejsc i rozciąga się wzdłuż wychodni wznoszącej się powyżej rzeki Alzette skały. Najsławniejsze miejsce Luksemburga, to katedra Notre Dame z XVII wieku, w której spoczywają szczątki Jana z Luksemburga, króla Bohemii.

Cheapflights News


/MG/


Wiecej o Linie lotnicze4 >>>

No comments: