Ryanair
Szef marketingu polskiego oddziału linii Ryanair, Tomasz Kułakowski, znalazł pracę w PLL LOT. Jeszcze do niedawna zajmował się zwalczaniem LOTu, teraz będzie pomagał wychodzić mu z kryzysu.
Jeszcze w 2006 roku reklamy Ryanaira wprowadzające nowe loty z Łodzi głosiły: "Żegnamy PLL LOT". Sam Kułakowski mówił, że Ryanair jest tańszy, punktualniejszy i nie gubi bagaży.
Obecnie przeżywającemu kłopoty polskiemu narodowemu przewoźnikowi pospieszył na ratunek Tomasz Kułakowski. Zarówno szefostwo LOTu, resortu skarbu jak i eksperci lotniczy mówią, że to świetna decyzja.
Pierwszym zadaniem dla Tomasza Kułakowskiego będzie wzmocnienie sprzedaży biletów przez Internet. Obecnie LOT sprzedaje w Internecie zaledwie 6 proc. swoich biletów, a za cztery lata chce 40 proc.
Na podstawie Gazety Wyborczej
/KY/
Wiecej o Ryanair >>>
No comments:
Post a Comment