Linie lotnicze
Najnowsze badania pokazują, ze w ciągu najbliższych dwóch lat dziewięć na dziesięć linii lotniczych będzie stosować odprawę przez Internet. Tani przewoźnicy już teraz korzystają z rozwiązań technicznych, które pozwalają zredukować koszty oraz zmniejszyć tłok na lotniskach.
Badania przeprowadzone przez SITA wykazały, że połowa ze 100 ankietowanych przewoźników lotniczych już oferuje pasażerom możliwość internetowej odprawy, a w ciągu dwóch lat takie rozwiązanie planuje wprowadzić 89 proc. linii. Poza tym, już na koniec przyszłego roku liczba pasażerów korzystających z internetowej odprawy ma wzrosnąć do 35 proc. z obecnych 21 proc. Od 37 proc. klientów w tym roku do 49 proc w roku 2008 przy odprawie będzie korzystało ze specjalnych kiosków samoobsługowych.
Linie lotnicze chcą ułatwić podróż swoim pasażerom, zmniejszyć kolejki na lotniskach oraz zredukować koszty przelotów. W tym celu wprowadzenie rejestracji on-line oraz odprawy samoobsługowej jest najprostszym i najlepszym rozwiązaniem.
Na podstawie cheapflights.co.uk
/PK/
Wiecej o Linie lotnicze >>>
No comments:
Post a Comment