Centralwings
Eksperci radzą zarządowi Centralwings połączenie z firmą PrimaCharter i skoncentrowaniu się na lotach czarterowych. Zarząd przewoźnika musi przedstawić plan ratunkowy jeśli firma nie chce zniknąć z rynku w przyszłym roku.
W 2007 roku Centralwings miały blisko 73 mln zł straty, a wynik ten był gorszy o 8 mln zł niż rok wcześniej. Zdaniem ekspertów Centralwings pogrąża się na własne życzenie prowadząc dwie różne działalności: tanie przewozy lotnicze oraz połączenia czarterowe. Centralwings nie ma własnych samolotów - jeden leasinguje, pozostałych osiem, które używa, należy do LOT. Konkurencyjne linie działające w Polsce mają po kilkadziesiąt maszyn.
Eksperci namawiają Centralwings do połączenia sił z firmą prima Charter, drugim przewoźnikiem czarterowym w Polsce. Sam Centralwings ma 30 proc. udział w krajowym rynku czarterów. Z kolei PrimaCharter kontynuuje działalność upadłych linii Fischer. Firma w 2007 roku miała 18-proc. udział w rynku czarterów w Polsce.
Na podstawie Gazety Prawnej
/KY/
Wiecej o Centralwings >>>
No comments:
Post a Comment