Monday 28 January 2008

British Airways walczą o polepszenie warunków na Heathrow

British Airways
Brytyjskie linie lotnicze zwróciły się do urzędu lotnictwa cywilnego Civil Aviation Authority (CAA), by ten zmusił właściciela lotniska Heathrow, BAA do poprawy jakości obsługi pasażerów.

British Airways zwróciły się do organu regulacyjnego, ponieważ BAA wciąż odkłada wprowadzenie lepszych punktów obsługi na lotnisku. Według przewoźnika, pasażerowie korzystający z Heathrow już od ponad dwóch lat są źle obsługiwani na lotnisku. Szczególne zastrzeżenia  dotyczą funkcjonowania punktów kontroli bezpieczeństwa, któ®ych niezadowalająca praca odbija się na punktualności lotów. British Airways podkreślają, że zarządca brytyjskich lotnisk nie robi nic dla podniesienia poziomu obsługi klientów, dopóki nie zostanie to wymuszone regulacjami prawnymi.

Na podstawie cheapflights.co.uk
 


/PK/


Wiecej o British Airways >>>

No comments: