Tuesday 29 January 2008

Pasażerowie nie chcą Internetu w samolotach

Linie lotnicze1
Amerykańskie linie American Airlines i Southwest Airlines testują systemy, które umożliwią pasażerom nawiązanie połączenia z Internetem w czasie lotów. Nad udostępnieniem Internetu w samolotach pracują także takie linie, jak Alaska Airlines, Virgin Air, U.S. Airlines i Air France. Pasażerowie jednak wcale nie palą się do korzystania z Internetu na pokładach samolotów.

American Airlines już zainstalowały niezbędne urządzenia na jednym ze swoich Boeingów 767-200. Southwest Airlines obieca udostępnić usługę na pokładzie czterech maszyn jeszcze latem tego roku.

Koszt usługi Wi-Fly, czyli dostępu do Internetu w samolocie, będzie wynosił około 13 dolarów przy locie trwającym około pięciu godzin i 10 dolarów dla trzygodzinnych podróży.


Mimo ciężkiej pracy, którą wykonują linie, by umożliwić swoim pasażerom surfowanie w Internecie podczas lotu, okazuje się, że aż 56% ankietowanych podróżujących biznesmenów nie ma takiej potrzeby. Z badań, przeprowadzonych przez firmę Orbitz, wynika, że tylko 36% skorzystałoby z nowej usługi. Zaledwie dla 8% ankietowanych przy wyborze połączenia dostęp do Internetu byłby ważniejszy od wygody oraz kosztów lotu.


Pasażerowie nawet nie chcieliby korzystać z telefonów komórkowych w samolotach. Aż  57% ankietowanych opowiedziało się przeciwko wprowadzeniu takiej usługi. Z tego wynika, że pasażerowie w czasie lotu chcą po prostu odpocząć i mieć pretekst do parogodzinnego nic nie robienia.


Na podstawie Webhosting.pl


/PK/


Wiecej o Linie lotnicze1 >>>

No comments: